I'm back!

Mina inlägg har gråtit i sin frånvaro. (hmm kan man säga så? Äh, jag gör i alla fall) Grejen är den att jag börjat skriva flera gånger, men inte riktigt fått till det. Rädd för att skriva för mycket och skriver jag för lite så blir det bara konstigt. Därför beslöt jag mej för att det var bäst att inte skriva någonting alls. Allt är bara så komplicerat just nu. Eller egentlgien så kanske det inte är det, eller jo jag är förvirrad. Eh..

Det har hur som helst hunnits med mycket den gångna veckan, eller ja sen jag skrev sist. Vad som är mycket kan man ju ioförsig diskutera, men det har i alla fall hänt en stor grej. Just det mina kära läsare, JAG HAR TAGIT STUDENTEN! Den dagen i ära kände jag mej mest bara misslyckad. Det var nämligen såhär att hela eftermiddagen efter att vi hade sprungit ut spenderade jag med att gråta. Ja ni läste rätt, jag grät, floder närmare bestämt. Och det var inte glädje tårar direkt. Det var inte alls kul att ta studenten, det var bara jobbigt. Sjävlklart så ville väl även jag bli klar med gymnasiet och allt det där. Men det är för mycket som jag redan saknar. Jag saknar min klass (!), det är jag mest förvånad över själv faktiskt. Lärarna, det är en viss matte lärare som nog drar längsta stråt när det gäller saknaden av lärarna. Och en viss kemi/biologi lärare, som också råkade vara min mentor och har stöttat och hjälpt mej otroligt mycket. Men jag saknar alla NV-lärare. Men som tur var så samlade jag ihop mej och studentkvällen var riktigt kul, då var jag både riktigt full och glad!

Sen när jag tänker efter så har det nog inte hänt så mycket mer under veckan, jag har mest bara jobbat. Och så kollade jag ju såklart på fotbollen igår, precis som miljoner andra svenskar. Jag tyckte Sverige spelade bra faktiskt, synd med förlusten bara. Men samtidigt så var Spanien det bättre laget. Nu är det bara till att tagga till inför matchen emot Ryssland, och vinner vi den så blir det med all sannolikhet Holland i kvarten. Och då kan vi kyssa EM goodbye.. Men det kan vi ju även göra om vi förlorar mot Ryssland. Hur vi än gör så kommer vi inte längre än till kvarten, men det är väl som vanligt...

Kommentarer
Postat av: Gösta

Skrattretande att du verkligen tror du vet något om fotboll, haha!

2008-06-17 @ 19:56:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback