Så kan det vara

Long time no seen, ledsen för det. Men jag har helt enkelt inte haft tid, eller ork när jag väl har haft tid. Känns inte som att jag har gjort annat än att jobba och sova. Men nu är jag ledig tills på måndag, så nu borde det dyka upp några inlägg igen.

Jag är mer taggad än någonsin inför Peace&Love, nu är spelschemat klart och allt. Trots att det är så få band som jag verkligen vill se så krockar natruligtvis Thåström med ett annat riktigt riktigt bra band, nämligen Dark Tranquillity. Riktigt tråkigt med andra ord. Men samtidigt så blir det inget svårt val, ni som har läst min blogg tidigare borde väl veta vid detta tillfälle att Thåström är min Gud. Helt klart... Men det är inte utan att det känns lite surt att missa Dark Tranquillity, jag skulle verkligen ha viljat se dem. Det är som det är, jag tänker knappast gå tidigare från Thåström för att se dem.

Annars så har det hänt en hel del, inget jag orkar gå in på. Men det börjar att kännas mest jobbigt.. Faktiskt, ledsen även för det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback