När allt lagt sig en smula

Efter 15 h sömn så är jag lite mindre sliten, men fortfarande sliten. Jävligt sliten, tur man är ledig tills på onsdag. Men det kommer inte att bli skönt att jobba förmiddag då kan jag säga. Men det blir nog bra att komma in i vardagen igen.

Jag börjar redan att känna en tomhet, den tomhet som förstod skulle komma. Nu har jag inget i mitt liv att se framemot längre, nu känns allt om något meningslöst. Och värre blir det väl, för jag kan förstås fortfarande le när jag tänker på helgen som var. Inte minst när jag tänker på fredagen och den glädje jag kände när jag såg Thåström och The Haunted. Det var ren glädje. Jag kan inte minnas när jag kände mej så lycklig senast, om jag någonsin har gjort det..


I just want to fall in love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback