Great...

Det här känns ju bra, sitta vaken nu när man börjar jobba 6. But hey, jag fick ju nästan 4 timmars sömn. Har vart vaken sen halv 2 nu. Jag klarar inte av det här längre, jag orkar inte ta en massa mer skit. Jag har svårt  att palla med tillvaron som det är och klarar verkligen inte av att bli utskälld halv 2 på natten NÄR jag ligger och sover FÖR att jag ska upp och jobba. Speciellt så klarar jag inte av att bli utskälld av någon som ska föreställa en av mina bästa vänner. Bli utskälld bara för att jag känner som jag känner. Där får man för att man är ärlig, weii.. Men what a hell, gör vad ni vill. Bara ni lämnar mej utanför det. Allt måste vara bättre än det här. Jag menar vänner kommer ju och går...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback