Fotboll och lite smått

Idag var det ju som bekant Sveriges första match i EM. Grekland -  Sverige, jag var redan innan matchen klart inställd på att Sverige skulle förlora. De brukar ju inte göra annat? Jag satt bänkad framför matchen hemma hos Camilla med Linda, Hanna och Emma. Men nu som alla redan måste veta så vann ju Sverige! Det är så sjukt att man kan bli så glad över en vinst, en vinst som man själv inte har bidragit till för fem öre. Det här är nog mitt första inlägg om fotboll någonsin så jag ska gå in lite på mina åsikter gällande det Svenskalandslaget. Mitt absolut största hatobjekt är Zlatan, jag klarar inte av honom. Visst han gjorde mål nu och ja det var väl bra. Men enligt mej så finns det många andra i landslaget som är betydligt bättre än honom. Ta Johan Elmander till exempel, han är min stora favorit! Blev lite ledsen faktiskt när Henke tackade ja till EM och på så sätt tog Elmanders plats. Men han fick ju spela idag i alla fall, när de bytte ut Zlatan. Men den stora frågan är Vart har Allbäck tagit vägen? Allas våran Älskade Allbäck? Har han lagt av? Är han skadad? Tycker jag har hört att han har lagt av, men man vet ju aldrig..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback