Min psykolog sa...

Jag sitter och njuter till Thåströms hesa stämma och drömmer mej tillbaka, tillbaka till den underbara fredagen som jag aldrig kommer att glömma. Jag vet att det var ett jävla tjat om detta, men det får det vara. Faktum är att allt var mycket bättre live än vad det är nu hemma..

Jag var äntligen till min psykolog idag, vilket kändes bra. Riktigt bra, jag börjar sakta men säkert förstå mej själv allt mer. Hon är bra, riktigt bra. Hon sa att jag varenda dag innan jag skulle sova så ska jag tänka på vad jag har att glädjas åt mest av det som hänt just under dagen. Men jag har kommit på att det är något jag aldrig kommer att göra, såvida jag inte skriver upp det här. Så därför tänker jag börja skriva upp "dagens glädjeämne" i varje inlägg. Lite töntigt kanske, men det är värt att prova och se om det verkligen hjälper mej. Så här kommer det.

Dagens glädjeämne: Mitt möte med psykologen får helt klart stå för det bästa som hänt under dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback