Maybe the last one..

Mycket har hänt, jag vet ine riktigt vart jag ska börja. Eller om jag ens ska börja, det här gången så vet jag inte om jag vill hänga ut mitt liv som jag alltid gjort tidigare. Jag har inte det behovet längre, eller lusten för den delen hellre..

Kanske är dags att stänga ned den här bloggen helt, börja om på nytt. Jag tror det är det jag behöver, det jag vill. Starta om helt på nytt, nu ska jag bara hitta en lägenhet. Sen känns det som att mitt liv kommer att ordna upp sig. Jag behöver mitt privatliv och min ensamhet, eller ja snarare tid för mej själv. Massor av tid för mej själv. Så kanske är det här mitt sista inlägg, kanske kommer det fler. Jag kan inte svara på det. Det enda jag kan säga är att, ordnar mitt liv upp sig så kommer jag inte att skriva något mer här, inget alls.

Tack för att ni har läst, take care!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback