Let's make a promise

Jag som hade tänkt att hålla igång lite här med bloggen nu, men så blev det inte..


Jag fylls av ångest varje gång jag ska börja skriva här och så även nu. Men jag kände att jag måste försöka kämpa emot och få ned en eller annan mening. Men vad ska vara meningen med det egentligen? Jag ska "plåga" mej själv bara för att skriva en massa skit i min blogg? Det här med blogg stiger en åt huvudet, eller åtminstånde så skapar det ett beroende. Men för vad egentligen? Egentligen så är det ju bara en massa skit, man lämnar ut sig själv på internet så att vem som helst kan läsa det. Frågan är ju bara varför? Söker man efter bekräftelse? Medlidande? Eller vill man bara bli hörd? Jag vet vad det är/har varit för mej i alla fall. För mej har det varit för min egen skull. För att jag ska få det svart på vitt hur jag mår och känner mej och har gjort. Skriver jag det bara för mej själv så ljuger jag, jag antar att det är lättare att bara ljuga för sig själv än att ljuga för alla andra med. Men vad vet jag...

Just nu vill jag bara supa skallen av mej, tack och hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback